dissabte, 29 d’agost del 2015

29 d'agost de 2015

68+14

Ahir vaig assitir a la festa dels candidats de JxSí al Passeig de Lluís Companys, abans Salón de Víctor Pradera - ínclit falangista tradicionalista -. Quantes voltes dóna el món, oi?

El que volia dir és que al marge de l'acte en si mateix, i en el context d'una conversa de birra a la mà mentre escoltàvem algun dels intervinents, se'm va acudir expressar els meus dubtes entre donar suport a JxSí o a les CUP.

Què vaig dir!!!!! Les meves companyes de modesta "lluita" em van fer fotos i tot mentre jo aplaudia alguna intervenció de no recordo quin orador (deuria ser en Mas).

Avui, tot repassant algunes piulades per la xarxa m'he trobat amb l'enrenou que ha provocat en glamboy69, altrament conegut com Arqueòleg Glamurós a propòsit d'una afirmació que resumia en "Ali Baba i els 40.000 lladres". Aquest xicot de trajectòria més o menys incendiària a la xarxa des del seu blog a wordpress o des del seu compte de twiter, m'ha fet pensar i emprenyar. Quina dèria amb els de JxSí. Renoi quina manera més barroera d'aprofitar la intervenció de les forces d'ocupació a les seus de Catdem i CDC d'ahir. Per ell tots els que ahir érem a l'Arc del triomf som uns lladres o al menys ho som moralment. Inclús jo mateix!!!!!!! Doncs no rei. Més et valdria debatre amb un bon argumentari amb la gent de les CUP que si us descuideu gaire us fotran la poca parròquia que us queda. Però clar, això no us interessa. Us deu faltar discurs i raons.

Per si encara no m'havia convençut del tot, una altra piulada que m'ha remès a l'article de l'Eduard Voltas al Singular digital, del qual ara reprodueixo un paràgraf i que faig meu lletra a lletra, m'ha acabat de convèncer.

"Perquè crec que cal aconseguir una majoria molt contundent per saltar els obstacles que vindran a partir del 28S, i amb aquesta llista la majoria molt contundent és possible. Hi ha una altra llista independentista, plena de gent que admiro i respecto, però la meva opinió és que és millor 68+10 que 64+14. Crec que és hora de concentrar el vot i miro de ser conseqüent amb això, però no sortirà de la meva boca una mala paraula cap a l'altra llista ni els seus votants".

Així les coses, declaro que la meva aspiració és aconseguir el 68+14. Jo faré com l'Eduard i espero ferventment que molts altres també ho facin. I tan de bo els col.legues de les CUP-CC arribin al menys als 14 escons o més i esgarrapin allà on només hi ha odi visceral i sobretot enveja, molta enveja. 

Noies, ja podeu esborrar la foto perquè ha perdut el morbo que podia tenir.                                            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada